الاثنين، 23 فبراير 2009

متزعلوش مني بس لازم الجرعة دي عشان نفوق

والله آسف بس لازم تشوفوا عشان نصحي ونعرف ان في رجالة قبلينا أتبهدلوا عشان البلد دي

وهي تستاهل أننا نتبهدل عشانها بجد

وقفوا اغنية شادية وتابعوا الفيديو وحتي الي شاف الفيلم قبل كده دي تجميع لأهم مشاهده

هناك 17 تعليقًا:

  1. كده يا تامر
    هي ناقصة
    والله يابني كلنا مكتئبين من غير حاجة
    وفاكرين ومش ناسين ولا حاجة
    اللهم في سعادة اجابة دعاء ساعة فجرية فرج ما بعبادك من كرب انك ولي ذلك والقادر عليه

    لو طولتك يا تامر مش عارفه ها اعمل ايه
    بس يالا انت برضه كان الله في عونك وانا فهماك وحاسة بشوية صغننه من اللي فيك

    يارب ربنا يفرح قلبك وساعتها يبقى لينا كلام تاني

    ردحذف
  2. فرج الله كربك وكرب المكروبين
    ان شاء الله خير يا تامر
    لعله خير
    لا تقنت من رحمة الله

    ردحذف
  3. دكتورة ستيتة

    أنا بجد مش عارف اقلك ايه بس والله انا حالتي غير طبيعية
    انا بجد لو ميت كان يبقي احسن وخدت قرار اني مش هكتب اي حاجة تاني دلوقتي عشان مش عارف ابقي افضل من كده في الوقت الحالي
    انا مش عارف بروح اشتغل واتعامل مع البشر ازاي!
    الناس الي كل همها هتجيب فلوس ازاي حتي لو هيبيعوا هدومهم دول
    ومش عارف بدخل ع النت ازاي اصلا وارد واكتب والله بجد مش فاهم
    يمكن ربنا مديني صبر شوية عشان اعرف اعيش بس بجد انا حالتي سيئة اوي
    انا المفروض مثلا اني اروح شغلي بلبس كلاسيك دايما
    بقالي 50 يوم بروح بكام طقم كاجوال هما هما ولابس الكاب يوميا مش بقلعه م الخنقة
    والله مش مبالغة ولا افوره انا فعلا نفسي افقد الذاكرة عشان استريح
    وعشان متعبش نفسي اكتر واتعب الناس معايا مش كاتب تاني فعلا غير لما افوق

    ردحذف
  4. الفقيرة الي الله ام بنات

    آمين يارب
    وانا مش يائس طبعا من رحمة ربنا ومتأكد أن لا ييأس من رحمة الله الا القوم الكافرين
    وطبعا هو خير كبير جدا ومنحه من ربنا مش محنة
    بس صعب تفضل جامد
    احيانا بتبقي جامد قدام صدمة لدرجة تخلي الي حواليك يفتكروا انك مش فارق معاك وفجأة تنفجر

    ردحذف
  5. اولا انت بتدخل النت لأنك لقيت صحاب بتتكلم معاهم احسن ما تعيش لوحدك
    ثانيا مش من الرضا بالقضاء انك تبوظ شغلك
    يعني طالما الشغل فورمال فانت مثلا بتتحداهم .. طيب ما ده يعمل مشاكل وميساعدش حد انت بتحبه برضه
    ده غير ان مؤكد ومفروض يكون عليك مسئوليات كتير جدا جدا في البيت وبره البيت .. ده غير حالتهم النفسية .. يعني انت مفروض تساعد في خمسين حاجة .. على ما تلف حولين الخمسين حاجة دي تلاقي الايام القصيرة اللي باقية ان شاء الله راحت والفرج ها يبقى عند طرف ايدك
    قول يارب .. ملناش غيره

    ردحذف
  6. انا مش ناقصه اكتئاب
    بخاف من الفيلم ده اساسا
    ههههههههههههههههههه

    انا باجي هنا كل يوم قبل النوم اسمع شاديه وامشي
    ههههههههههههههههه

    ابقي قولي احط اغنيه عندي ازاي
    بس انا اللي اختار الاغنيه

    ردحذف
  7. يا دكتورة

    انا حالتي الداخلية حاجة وبيتنا ده حاجة تانية خاااالص
    انا في البيت محسسهم ان الحياة حلوة والدنيا جميلة والكلام الي يخرج اي حد بس انا مش بخرج من جوه خالص ولا هخرج
    وموضوع ان شغلي فورمال فده مش دايما بس انا خلتها علي طول مش فورمال وهما عارفين ان عندي مشكلة زي دي لأني لازم ابقي اجازة يوم الأثنين طبعا عشان مشواري ده بيبدأ من الساعة 8 الصبح برجع منه الساعة 4 تقريبا او بعدها يعني هما واصلهم اني في ظروف مش مظبوطة وعارفينها
    ومع ذلك انا مخليهم واخدين حقهم بزيادة ومش مقصر في شغلي ابدا بالعكس خالص انا بشتغل كويس جدا لكن الشكليات دي مش نافعة دلوقتي وخاصة لما اكون باخد اجازة كل اتنين وبخليهم غصب عنهم يشيلوها من الراتب
    بس زي مقلت للفقيرة الي الله ام البنات مش بتفضل جامد علي طول بييجي وقت تفصل تماما

    ردحذف
  8. انت بتقول يادكتوره وبترد رد
    وانا اقول انا ماقولتلوش ولا كلمه من اللي هو بيقولها دي
    اتاري الرد لست الكل ستيته

    منوره ياحبيبتي

    ماقولتليش الاغنيه ازاي يابشمهندز

    ردحذف
  9. عاشقة وغلبانة

    طيب كويس ان في حاجة في المدونة دي تتسمع

    لو عايزة تحطي اغنية عندك هتلاقي كلمة علي يمين الأغنية في المربع بتاعها اسمها imeem هتدوسي عليها وتعملي في الموقع الي هيفتحلك اكونت ليكي
    وتبتدي بقي تدوري علي اسم اي اغنية في السيرش بتاع الموقع وهتلاقي ليها كود تحتها علي طول خديه وحطيه عندك في المدونة

    ردحذف
  10. تامر
    انت شكلك زعلت من كلامي
    مع اني والله بس عاوزة اهون عليك وبتكلم عادي
    اوع تزعل مني ياتامر وطبعا مش قصدي اطلاقا اني انقد اي شيء
    انا بس بدردش معاك
    ربنا يعينك .. ولك مني كل احترام وتقدير
    تحياتي

    ردحذف
  11. دكتورة ستيتة

    والله مازعلت خاااالص انا بس كانت اعصابي مشدودة شوية
    لكن بصدق والله ما زعلت
    وبعدين هزعل من ايه؟!

    ردحذف
  12. تامر العزيز..اول مرة ادخل المدونة بتاعتك ..كل هذا الكم من المشاعرالحزينة بداخلك.. وفى هذه السن العطرة.. تعجز الكلمات عن التعبير عن مشاركتى مشاعرك..لاتتذكر سوى قدرة الخالق وادعو ان تعود ابتسامتك سريعا
    alkadarwana.blogspot.

    ردحذف
  13. لا بس بغض النظر عن أي حاجة ..

    الفيلم ده جامد وكان جاي في وقت صعب

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. ربنا يسامحك يا تامر
    انا عمرى ما شوفت فيلم وأثر فيا أكتر من الفيلم ده
    واحنا معاك كلنا متخليش الإكتئاب يسطر عليك
    وطول ما فى حياه يبقى فى أمل
    وربنا يبارك فيك

    ردحذف
  16. ايه يا عم تامر .. يعنى تبقى تفجيرات الحسين و حال البلد و كمان الفيلم ده .. كلكوا علينا ولا ايه
    المهم يا تامر السحابه طولت أوى أوى بس هنعمل ايه .. من اعمالكم سلط عليكم .. و بعدين يا عم تامر مش كفايه شاديه فى المدونه كمان فى البوست
    بس فعلا اختيار جامد جدا يا عم الفنان

    ردحذف
  17. القدر و انا

    ربنا يكرمك علي شعورك الجميل وان شاء الله عند ربنا كل ده

    -----------------------------

    حسام غانم

    يعني ايه بغض النظر عن كل ده
    مش فاهم


    -----------------------------

    د/عرفة

    في أمل يا دكتور طبعا هي سحابة وهتعدي
    وربنا يجازيك خير علي وقفتك


    ------------------------------

    che

    والله يا عمرو هي سحابة
    مهما طولت سحابة
    وان شاء الله تمشي ويطلع نهار بقي

    ردحذف

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة