السبت، 7 فبراير 2009

بوست اليوم الأسود


(no title)

مفيش أسود من كده ومفيش حاجة أكتبها

هناك 12 تعليقًا:

  1. بقالي نص يوم بسأل ايه نظام اليوم اللي لونه غامق ده وليه ماحدش راضي يجاوبني
    فهمني انت بقي

    ردحذف
  2. عاشقة وغلبانة بس مش ونبي

    ده يوم 7 فبراير هيبقي تدوين اسود ان شاء الله من اجل غزة
    ده الي فهمته

    ردحذف
  3. عموما انا المدونه عندي سودا خلقه
    ههههههههههههههههههه
    بفكر اعملها بمبي ايه رأيك.........؟؟؟

    ردحذف
  4. بأمارة ايه بمبي يا ست سعاد حسني !
    وبعدين أنا بموت في اللون الاسود
    حتي لو متفائل برضه بحبه هو والكحلي :(
    كئيب انا صح

    ردحذف
  5. ايه حوار التدوينة السوداء دى عم ؟؟ مش فاهمة

    ردحذف
  6. مافيش اسود من كدا

    تسلم ايدك على الفيديو

    يارب رد لنا صلاح الدين .. يارب واحنا معاه مجاهدين .. يارب بدل ماحنا مذلوليين .. يارب ده احنا ليه مشتافين .. قولوا ورايا كلكم اميييييييين

    ردحذف
  7. سارة نجاتي
    دي يا ستي عبارة عن ان يوم 7 فبراير كل المدونات هتبقي لغزة فقط
    ده بأختصار

    ردحذف
  8. فتافيت

    آآآآمين
    ـــــــــــــــــ
    صاحبة أجمد بوست عن غزة :)
    ولو بعرف اعمل تاج كنت عملت بس للاسف مش بعرف :(

    ردحذف
  9. يوم ابيض ع الكريم اسود على اللئيم خلفة القردة والخنازير وان شاء الله قريب بحول الله وقوته نلاقي نفسنا مجاهدين ولغزة ناصرين وجوا تل ابيب منورين قول امين

    ردحذف
  10. سوتيتة
    آمين أن شاء الله
    ربنا يستخدمنا في نصرة الأسلام والمسلمين

    ردحذف
  11. سودها ياخويا ولا يهمك
    هههههههههههههههه

    بس بلاش اليومين دول اصل مزاجي الي حد ما عالي حبتين
    استني اما ارجع للزعل وانا اجي اعدد جنبك
    هههههههههههههههههههه

    ردحذف
  12. عاشقة وغلبانة

    ماشي يا عم المزاجنجي
    الناجح يرفع ايده ورجله كمان لو عايز :)في وش الناس

    ردحذف

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة