الجمعة، 13 مارس 2009

حمد الله ع السلامة يا دكتور

دكتور سعيد خرج

أخويا خرج يا جماعة وهيشكركوا بنفسه بس لما يستريح

شوية

خرج من ربع ساعة بس من كتابة البوست ده


مش لاقي حاجة اقولها


ربنا أستجاب لكلام عمتنا ستيتة في التعليق الي

فات

هناك 24 تعليقًا:

  1. هو انا اول تعليق
    طب قول تعليق بقه بلعند فى ناس تانية

    ردحذف
  2. مبروك لاخوك
    وكويس انى اول تعليق
    عشان اقولو لما يقرا الكلام ده
    كفايه شقاوة بقه
    وربنا يصلحلك الاحوال
    والناس المدونين دول كلهم كان بجد بيدعولك
    عشان الراجل الطيب اللى اللى اسمو تامر ده
    هو انتا تعرفو
    لو مش عايزنو
    اان عايزة اخلص عليه
    بجد مبروك
    وحمد لله على سلامتك

    ردحذف
  3. ألف مبروك

    حمد الله عالسلامة

    ردحذف
  4. الف مبروك لأخوك وربنا يجعلها
    اخر المحن

    تحياتى

    ردحذف
  5. مبارك!
    لا مؤاخذة
    حمد اللة على السلامة

    ردحذف
  6. الحمدلله على سلامة
    انا عرفت الموضوع من عند ستيته الله يكرمها
    وكنا ندعي له ان الله يفرج همه ويفك سجنة

    ردحذف
  7. ايه ده ........؟؟؟
    هو انا ماجتش هنا من امتي بالظبط
    انا فايتني كذا بوست
    في حاجه غلط
    عموما مبروك ياتامر
    وحمد لله علي سلامته وسلامه الجميع

    انا حاسه اني كنت مقصره بس انا كنت سايبه التدوين فتره اسفه بجد والله

    ردحذف
  8. ماشاء اللهل اقوه الا بالله
    ربنا يديم عليكم النعمه ويحفظه ليكم ويحفظكم جميعا ويحفظ كل المسبلمين يارب
    بجد دكتوره ستيته دى انسانه رائعه ياه على صدق الدعوه
    ربنا يرزقنا الصدق مع الله
    لان زي ما احد الصحابه بيقول انه لايخاف من الاجابه ولكن يخاف من صدق الدعاء وصدقنا مع الله
    ربنا يعزك والف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك

    ردحذف
  9. يا فرج الله :)

    الكلمات لا تعبر عن المقام ... ولكن كل ما نستطيعه هو الدعاء له بثبات الأجر والثبات على البر وعوداً أحمد ... وبركاتك يا د/ ستيته :)

    ردحذف
  10. مبروك وحمد الله على سلامته وربنا دايما يفرجها على كل مكروب وكل مظلوم ويرفع دايما رايته راية الحق

    ردحذف
  11. الحمد لله مدا" كثيرا مبارك فيه
    ياريت يا تامر تقوله إيه هى الطريقه للزوغان..علشان ييعرف يزوغ زيك..
    والحمد لله انكم اطمنتم عليه
    ربنا يفرج كربكم دايما وابدا"

    ردحذف
  12. مبروووووووووووك
    مبروووووووووووووووك
    حمدالله على سلامته
    وربنا ما يعودها ايام تاني
    الف مبروك يا دكتور سعيد.. ويارب يبقى اسمك نصيبك في الدنيا
    وعلى ري اخوانا الشوام.. اسمك على كسمك انشالله
    مبروك يا تامر .. الف مبرووووووووك

    ردحذف
  13. هو صح اسمه سعيد .. ولا احمد

    اسمه ايه يا تامر؟؟؟؟؟؟؟؟

    ستيته بتقول سعيد
    وتامر علي بيقول احمد
    يلا سعيد يارب في حياتك.. واحمد ربنا على رجعتك

    ردحذف
  14. الف الف مبروووووك
    وعودا حميدا
    انا بجد مش عرفت الموضوع دا غير من عند ستوتة
    حمدا لله على سلامته
    تحياتى لك وله

    ردحذف
  15. يا نهااااااااااااااااار
    أنتوا علقتوا أمتي !؟

    طيب انا هقعد مع الراجل الي لسه جي من يوم ده بس وبعدها هرد عليكوا
    ده بعد أذنكوا طبعا
    وربنا يخليكوا بجد
    لحد ما آجي وأرد :)

    ردحذف
  16. تصدق انا كده هزعل منك.. علشان اغنية
    حسن نصر ايران ده
    والله بجد هزعل منك جدا.. طيب نقي حد عدل
    مش عميل.. متأمر لحساب اكبر خطر هلى العرب المسلمين ايران.. الله يلعنهم

    ردحذف
  17. *البت المشمشية *حلوة بس شقية *
    أول تعليق والتاني ده ايه الهنا ده يا ولاد
    بس علي فكرة عمرنا ما هنبطل شقاوة :p
    ولما الناس كلها تبطل شقاوة مين الي هيجيب حقنا!؟
    بس انا ان الكلام ده من ورا قلبك وانتي متأكده أن ده الصح بس خايفة علي اخواتك بس
    وانا متأكد أن أول فرصة هيدوها للبت المشمشية تتسحل هتتسحل عشان البلد واي مبدأ

    ردحذف
  18. اييييييييييييييه يا عم تامر؟؟
    سيبك اخوك شوية وعبرنا بقى
    اقولك بس قوللي احمد ولا سعيد وارجع تاني
    يلا بقى قوووووووووووووول

    ردحذف
  19. تامر انت فين بجد؟؟؟؟؟؟؟
    روحت فين ياابني.. وسايب المدونة نورها مفتوح؟؟
    الوصل النور جاي غالي الشهر ده

    طمنا عليك يا عمناااااااااااااا

    ردحذف
  20. يادي الخيبة.. انت فين ياابني
    مايكنش دكان رجال الاعمال هو اللي شغلك (وش بيطلع لسانة متر قدامه)
    يا ابني بس طمنا عليك.. وعبر الناس اللي مقفول عليهم هنا دول
    مفتقدييييييييييييييييييينك جدااااااااا

    ردحذف
  21. ألف ألف مبروك ..
    معلش جات متأخره بس حمدلله على سلامة أخوك ..
    يا رب أخبار طيبة دايما..

    ردحذف
  22. الف مبرووووك

    والأغنية من الأخر احمد مكى فى الراى جامد وكلمتها جميلة اوى

    حددت ايه فى حياتك حددت دقنى بس هههههههههه


    سلاااام

    ردحذف
  23. يعني باختصار مصنع تراست عندكم هو نسختكم من مصنع اجريوم عند اهل دمياط

    ردحذف

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة