الخميس، 8 يناير 2009

لو ليك في الفيس بوك...متكسلش



هم في المقاومة ولو الكترونيا لنغلق معا هذا الجروب الاسرائيلي الذي يدعم الحرب الاسرائيلية على قطاع غزة مع التأكيد انه جروب يهودي معادي ومهمتنا المساهمة بإغلاقه وليس الانضمام اليه وطريقة الغاءه مشروحة فقط ادخلوا على الجروب ونفذوا الخطوات التالية وتأكدوا انه لاحاجة للانضمام اليه لتنفيذهااسم الجروب

I Support the Israel Defense Forces In Preventing Terror Attacks From Gaza


طريقة الغاء الجروبفي اسفل صفحة الجروب يوجد كلمة

Report Group

اضغط عليها واختار

Attacks individual group

ثم اكتب العبارة التالية:

This group encourages terrorism

بلاش كسل.

هناك تعليقان (2):

  1. حلو اوي الموضوع ده انا عملته ولو تسمحلي هحط رابط الموضوع عندي عشان كل اللي على الفيس بوك يعملوا الحكاية دي
    انا عملتها وانشاء الله تكون بفايده
    انا لاحظت فعلا ان الجروب فيه اعضاء كتير الله يجحمهم وناشطين اوي

    ردحذف
  2. اتفضلي يا فندم...حطي الرابط طبعا عندك وان شاء الله ربنا يجعله في ميزان حسناتك

    ردحذف

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة