الجمعة، 4 سبتمبر 2009

رسالة إلي الوالي


متسحرة الناس في بيوتهم ونايمين
وأنتم ف شوارع الهم متشردين
نفسي أشوفك يا ألي علينا آمين
يوم القيامة ونهايتك بلون الطين
شارع شبرا
6 صباحاً
11 رمضان

هناك 8 تعليقات:

  1. تفتكر الوالي بيسمع؟

    ردحذف
  2. دول ملهومش غير ربنا
    ربنا بس هوه اللي حاسس وداري بيهم

    ردحذف
  3. بيقولوا لك شبرا وناس شبرا وجدعنة شبرا
    وانا زعلانة من شبرا وتامر بتاع شبرا كتير
    يابني بس طمنا عليك
    مش لازم دايما تكتب لكن ادخل قول العواف يا خالتي وبس
    الحمد لله انك بخير وكل سنة وانت طيب
    اما عن الوالي فربنا يخلص فيه كل لحظة هم
    بدعي عليه من كل قلبي على الأمانات اللي ضيعها

    ردحذف
  4. الله عليك
    تسلم ايدك بجد

    ردحذف
  5. انا صديقه جديده يا تمور بس حاجه حلوة اوى اللى انت كاتبه ده ان شاء الله الوالى هيوديك ورا الشمس ههههههههههههههههه خلى بالك من نفسك وتعالى زورنى تقبل مرورى وتعالى زورنى بااااااااااااى

    ردحذف
  6. ماليس دعوة
    انا بخاف ماليس دعوة بقة
    انا هايفة اتكلم ييضربونى
    ملناس دعوة

    ردحذف
  7. اعذر جهلي

    مفهمتش علاقة الصورة بالمضمون

    ردحذف

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة