السبت، 27 ديسمبر 2008

أفتح محضر

الباشا : أفتح محضر يا أبني وخلص , أصل الحلو عاملي مخلص
المتهم : يفتح أيه ولمين ده يا بيه.... أنا مش فاهم انا هنا ليه؟
الباشا : أنت بتقعد ع الفيس بوك؟
المتهم : قصدك بدخل علي الفيس بوك :))
الباشا : شكل كلبشك مش هيفك ... يعني قضية مفيهاش شك ؟
المتهم : هو النت بقاله قضية ؟؟؟ :((
الباشا : أنت دماغك في الملوخية ؟ دنا لسه مخرج أسراء بدماغ عالية وميه الميه
المتهم : طب اسراء عملت أضراب ... ليه هيكونلي معاها عقاب ؟
الباشا : مش دي زميلتك في التنظيم
المتهم : هو أنا وهي مجوزين!!! ؟
الباشا : ليلة كوبية وزي الطين ... أنا مش بحكي في تنظيم أسرة؟
المتهم : أمال تنظيم مين بلا حسرة
الباشا : تنظيم النت يا أبو مخ تخين
المتهم : يا باشا .. أنا كل كلامي ع النت , بلف وأدور علشان الاقي بت
الباشا : تبتدي بقي تعجن وتلت ؟ ياض حواراتك كلها عندي من أول أضراب أبريل ,لتصدير غازنا لأسرائيل
المتهم : أنا مش هنطق غير بمحامي
الباشا : أنت هتنجز ولا هتقلع هنا قدامي
وهجيب الكلب الألماني
وأمك تيجي تبوس خدامي
قبل ما ييجي م الكلب ضنــــاك
أو أقلك فكرة جميلة
أنا أجيب أختك عندي يا حيلة
ونقضي معاها ليلة وليلة
وأنت أتفرج ع الهليلة :)
ها...
شفت المنظر يبقي أزاي ؟
شكلك طيب مش رغاي
قولي بقي بقيت التنظـــيم ؟؟؟
المتهم : هات الورقة, اللهم أهلك الظالمين بالظالمين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

أكتب الي نفسك فيه وأنا مش بزعل متخفش
بس من غير شتيمة